آموزگاه 3/4

پاتوق بچه های 3/4 یی!

آموزگاه 3/4

پاتوق بچه های 3/4 یی!

هندسه

بیشتر مطالب جزوه در یک .pdf


اینجا



نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا اسدی یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:49

بعضیاشون جزو درس ما نیستن

اونایی که جزو درس هستن رو بخونین

حسین پناهی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:42

سلام دوستان!
لینک دانلودتون مشکل داره.
لطفا تو پیکو فایل اپ نکنید چون سرعتش کمه و خیلی داغونه.
مرسی.

علیکم السلام
من خودم دانلود کردم و مشکلی نداشت.
برای بلاگ اسکای هم پیکوفایل بهترین انتخابه و نه داغونه و نه سرعتش کمه نیازی به ثبت نام هم برای دانلود نداره.

اسدی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:49

با این که خودم می تونم دانلود کنم ولی می رم یه جا دیگه هم آپلود می کنم

نهنگ قاتل جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:59

دمت گرم.
خیلی عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد